Când spunem brand ne ducem cu gândul la marile branduri arhicunoscute și ne gândim că nu avem noi resursele și priceperea de a ajunge acolo.

La fel am gândit și eu până în momentul în care am hotărât că ar fi bine totuși să încerc, nu să construiesc un brand propriu zis, ci să am o identitate vizuală.

De fapt despre asta este vorba în primul rând, ca oamenii să te poată identifica și recunoaște cu ușurință. 

Brandul presupune să capeți o anumită notorietate și chiar un renume, dar prin identitate vizuală poți fi mai ușor recunoscut de potențialii clienți.

De ce avem nevoie de această identitate vizuală?

Așa cum am spus, pentru a fi mai ușor recunoscut de clienți.

Gândiți-vă că faceți tot felul de postări cu activitatea voastră, poate chiar reclame în social media, dar o mare parte din cei care văd tot acest conținut nu au nevoie de produsele și serviciile voastre în acel moment.

Mai târziu, când vor avea nevoie într-adevăr de aceste produse și servicii, își vor aminti de voi și vor încerca să vă găsească.

Vor reține mai greu un nume sau un text, dar în minte le va rămâne un simbol sau o culoare, care vă identifică și pe care le vor recunoaște cu ușurință.

Cu alte cuvinte, aveți nevoie de un logo.

Nu sunt un specialist în marketing, ci vorbesc doar din proprie experiență.

Din momentul în care am început să lucrez la această identitate vizuală, lucrurile au început să se schimbe.

Produsele pe care eu le fac nu pot fi branduite cu logo-ul meu. Are rost să îmi mai bat capul și cu asta?

Din motivele enunțate mai sus, răspunsul este categoric da

Mai  mult decât atât, sub acest logo voi puteți să începeți să vă construiți așa numitul branding personal.

Oamenii au mai multă încredere dacă văd că în spatele acelui brand este o persoană pricepută care își face treaba la modul cel mai serios.

Nu vă sfiiți să ieșiți în față, să vă promovați, să arătați oamenilor cine sunteți și ce puteți face.

Nu încercați tot timpul să faceți postări de vânzare, ci arătați de ce ar trebui ca oamenii să cumpere de la voi, care sunt avantajele produselor pe care voi le faceți și ce anume vă deosebește de concurență.

Astfel imaginea voastră va fi asociată cu brandul, și invers.

Cum pot să-mi creez un logo?

Variante sunt mai multe, începând de la firme de specialitate, freelanceri, template-uri de pe internet și terminând cu propriile abilități.

Eu de exemplu am apelat la o firmă de specialitate, respectiv Ecuson Studio, ale căror date le găsiți aici.

Ei mi-au livrat mai mult decât un simplu logo, ci mi-au explicat mai multe detalii legate de identitatea vizuală.

Apelarea la serviciile firmelor de specialitate este cea mai costisitoare variantă, dar rezultatele sunt pe măsură.

Mai există și alte soluții pe care vi le-am enumerat mai sus, sau puteți să vă faceți voi propriul logo dacă aveți abilitățile necesare.

Există anumite elemente de care trebuie să țin cont?

Având în vedere că noi oferim servicii de broderie, logo-ul nostru va trebui să poată fi brodat.

Pentru asta avem o serie de elemente pe care trebuie să le avem în vedere.

În primul rând trebuie să ne gândim la dimensiunea la care vom dori să brodăm acest logo.

Este important să evităm să avem linii sub 1mm grosime dacă vrem ca acest logo să arate bine brodat.

Trebuie să avem mare grijă la dimensiunea textelor folosite.

Un text brodat, ca să arate bine, nu trebuie să aibă înălțimea literelor mai mică de 4mm.

Mai sunt și alte elemente pe care le voi dezvolta mai pe larg în cursul de digitizare de pe cursdebroderie.ro.

Unde și cum pot folosi acest logo?

În primul rând vă puteți personaliza hainele cu propriul logo, și astfel aveți o carte de vizită la vedere.

Purtați-l peste tot pe unde mergeți.

Apoi puteți să îl folosiți în antet la toate documentele pe care le emiteți, gen oferte, facturi, etc.

Pe paginile de social media.

Puteți să faceți produse pe care să le oferiți clienților voștri. Revin din nou cu exemplul sacoșelor de cumpărături din material textil pe care vă puteți broda propriul logo.

Special pentru această parte de personalizări, la noi găsiți mașinile de brodat cu braț liber Galaxy, care pot fi dotate suplimentar cu rame magnetice, cu ajutorul cărora puteți broda aproape pe orice și în orice loc.

Detalii puteți vedea aici.

Cred că am adus destule argumente și mai sunt și altele pe care specialiștii în marketing le pot explica mai bine.

Eu vorbesc doar din propria experiență, și vă prezint lucruri care pentru mine funcționează și ar trebui să se întâmple și în cazul vostru.

PS: Platforma de curs nu este încă disponibilă pentru cei care doresc să își facă abonamente. Vă vom anunța când va fi disponibilă.

Suntem aici să vă ajutăm să reușiți.

Comentarii