Cu toții avem astfel de perioade, unele pe care le știm dinainte, în funcție de nișa pe care activăm, altele care vin pe nepregătite.
Ideal ar fi ca în una din astfel de perioade să ne programăm concediul, dar nu întotdeauna este posibil.
În restul cazurilor, trebuie să găsim activități care să ne ajute mai târziu.
În primul rând nu trebuie să scădem activitatea de marketing, ci dimpotrivă, să o intensificăm.
Dacă nu intensificăm eforturile de marketing și nu asigurăm resursele necesare, este puțin probabil să reușim să atragem noi clienți.
Sunt perioade în care veniturile noastre scad și atunci trebuie să ajustăm și cheltuielile.
Marketingul și promovarea sunt ultimele pe această listă.
În perioadele dificile trebuie intensificate aceste activități, iar în perioadele cu vârf de comenzi, când știți că nu mai puteți prelua comenzi noi, acestea trebuie temperate.
Al doilea lucru pe care putem să îl facem este legat de activitățile de întreținere ale mașinilor de brodat.
Acum este momentul să facem curățarea mai amănunțită a mașinilor de brodat, curățarea sistemelor de tensionare, verificarea sistemelor de fixare a materialului.
Tot acum putem să facem gresarea trimestrială sau bianuală, despre care am mai vorbit aici.
Asigurați-vă că aveți toate cele necesare desfășurării activității.
Întocmiți o listă cu cele necesare, iar dacă nu aveți bani să le comandați acum, să aveți în vedere să le comandați în viitor în ordinea necesității.
Crearea de mostre pentru portofoliu.
De câte ori vi s-a întâmplat să vi se ceară o mostră cu un anumit tip de broderie și nu ați avut?
Acum este momentul să faceți acest portofoliu de prezentare, aplicat nișei pe care activați.
Pozele puse pe rețelele sociale sunt bune, dar nu suficiente.
Puteți să faceți astfel de mostre pe care să le puneți în folii într-un biblioraft, sau să faceți un fel de tablouașe cu ramă pe care să le puneți pe pereți, sau orice alte idei vă vin în funcție de produsele pe care le faceți în mod frecvent și de clienții cărora vă adresați.
În comerț se găsesc la un preț mic gherghefe din lemn pentru broderia manuală. Le puteți folosi pe post de rame.
Personalizarea echipamentului de lucru propriu și a hainelor pe care le purtați.
Așa cum am spus în acest podcast, un factor important în activitatea noastră îl joacă și aspectul profesionist pe care îl avem în momentul în care un client ne vizitează.
Este recomandat ca echipamentul de lucru al angajaților să fie personalizat cu logo-ul sau numele firmei.
La fel și în cazul vostru, trebuie să aveți pe hainele pe care le purtați fie brodat logo-ul firmei, fie să purtați un produs cu o broderie realizată de voi.
Nu trebuie neglijat nici aspectul atelierului.
Pe lângă faptul că îl puteți decora cu diferite tablouașe brodate (despre care am vorbit mai sus), analizați ce anume mai puteți îmbunătăți, iar dacă aveți posibilitatea faceți-o.
Crearea de materiale publicitare.
Puteți să vă creați aceste materiale fără mari costuri.
Cum?
Prin brodare.
Puteți să vă concepeți un fel de cărți de vizită cu datele de contact, numele firmei, logo, scurtă descriere a serviciilor voastre, pe care să le dați cadou clienților când le livrați comanda.
Aceste materiale sunt utile și să le plasați în diferite locuri unde oamenii le pot vedea (cabinete medicale, saloane de frumusețe, etc.)
Toate aceste lucruri vă vor ajuta mai târziu, iar în acest fel veți reuși să vă dezvoltați afacerea, iar aceste perioade cu activitate mai slabă vor deveni din ce în ce mai puține.
La Embro ne dorim să reușești și facem tot ce putem să te ajutăm.
Comentarii
Alte articole relevante
Multumim de sfaturi!