Podcast despre broderie 6 este episodul din „Totul despre broderia computerizata” in care vorbesc depre identificarea celor mai cautate produse brodate.

Avantajul la broderie este ca plaja produselor brodate este foarte vasta.

Exemple de produse care pot fi realizate am mai enumerat aici si aici.

Ceea ce trebuie noi sa facem este sa identificam aceste produse.

Trebuie sa stim ca exista 2 tipuri de afacere spre care putem sa ne indreptam:

-servicii de broderie

-produse finite

Daca alegem sa facem doar servicii de broderie trebuie sa avem in vedere trebuie sa ne optimizam activitatea cat se poate de bine.

Al doilea aspect de luat in seama este volumul comenzilor necesare pentru a fi profitabili.

De regula aici profitul pe produs este mai mic si se calculeaza in general la numarul de impunsaturi.

Cei care apeleaza la mine pentru a-si cumpara o masina de brodat beneficiaza in primul rand de aceasta consiliere in alegerea masinii, iar eu le pot spune cam cat produc aceste masini pe zi.

Este clar ca cele mai profitabile sunt broderiile cat mai mari si daca se poate cat mai multe  bucati pe comanda.

 

In online este usor sa apelam la keyword planner din Google Ads.

Aici putem vedea numarul de cautari dar si concurenta.

Este foarte important sa analizam firmele concurente si sa ne dam seama care este avantajul nostru fata de ele.

Poate locul in care se afla, sau poate alte detalii care ne-ar putea avantaja.

In offline este foarte importanta reteaua proprie in care ne desfasuram activitatile profesionale sau personale.

Un rol important il au persoanele din jurul nostru, cu care interactionam.

Fie ca sunt rude sau prieteni, fie ca sunt membri ai comunitatii sau colegi.

Rata de conversie in offline este mai mare, pentru ca vorbim de interactiune directa.

Daca va indreptati spre produse cu broderie, aici valoarea adaugata este mai mare.

Cand realizati un produs, nu va calculati costul broderiei in functie de numarul de impunsaturi, ci in functie de valoarea pe care aceasta o adauga produsului.

In plus aveti profit si de pe urma produsului realizat.

Daca nu vreti sa faceti voi produse, puteti sa vindeti produse gata facute de la distribuitori, pe care le personalizati prin brodare.

O solutie buna de comercializare este varianta de magazin online.

In toate aceste cazuri, este foarte important sa alocati resurse pentru marketing, pentru ca fara marketing nu o sa reusiti sa vindeti, oricat de bun ar fi produsul vostru.

Este important ca produsul vostru sa raspunda unei nevoi existente in piata, si asta trebuie voi sa identificati in primul rand.

Daca vreti sa faceti un produs nou, pe care lumea nu il cauta, aveti nevoie de foarte multe resurse.

In acest caz trebuie in primul rand sa creati nevoia, si apoi sa veniti cu produsul care satisface aceasta nevoie.

Despre toate astea ve vorbesc mai pe larg in acest episod de podcast.

Podcast despre broderie 6 poate fi ascultat atat pe calculator, cat si pe telefoanul mobil, pe platformele dedicate.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.