Metode de atragere și fidelizare a clienților în domeniul broderiei computerizate.

Specialiștii spun că aducerea unui client nou costă de 5 ori mai mult decât păstrarea unui client pe care îl ai deja, mai ales într-un domeniu în care concurența este foarte mare.

Totuși fiecare client este nou la prima interacțiune cu el.

Despre câștigarea de noi clienți și păstrarea clienților actuali este vorba în acest episod din podcast.

După cum am arătat mai sus fidelizarea clienților este mai puțin costisitoare și deci mai profitabilă decât investirea în câștigarea de clienți noi, mai ales că acei clienți care ne-au devenit fideli pot la rândul lor să ne recomande și altor clienți.

Trebuie totuși să avem în vedere și dezvoltarea afacerii și atragerea de clienți noi.

Vă prezint în acest material câteva metode prin care puteți atrage și fideliza clienții, specifice domeniului broderiei computerizate.

Bineînțeles că mai sunt și altele pe care unii dintre voi le-ați descoperit prin experiențele proprii.

Sunt însă de reținut câteva elemente importante și nu trebuie neglijat nici un aspect.

“Clientul nostru, stăpânul nostru” nu este doar un clișeu învechit ci are în el acea parte de adevăr de care trebuie să ținem cont.

Podcast despre broderie poate fi ascultat și pe telefon sau tabletă. Puteți descărca episodul de aici.

Asculta pe spotify
Asculta pe apple podcasts
Asculta pe google podcasts

Contactează-ne

Pentru mai multe informații, sfaturi sau păreri, suntem la un telefon distanță.